hamstrarna har varit ute..

S

Stallflicka

..för första gången i år! Nu är det verkligen sommar i luften, iaf här där jag bor! Det är +22,9 grader i skuggan! :D Har just kommit in från att ha varit ute med syrran+ hennes kompis ooch mina två hamstrar :love: i gräset. Dom tyckte det var dö skoj å vara ute och springa! :) skriver bara av mej lite :angel:. haha.

Har inte varit ute med min lilla gnagare... Han dog för nån vecka sedan när jag började planera att gge bort honom till någon med mera tid till små hamstrar... :cry:

Nej, jag vågar inte släppa ut mina gerbiler i det gröna, det är alldeles för snabba!
Däremot såg jag i somras en flicka som hade sin guldhamster med sej i en korg till minigolfen! TUFFT! Men kanske lite väl våghalsigt?

ok. ;). jag vågade inte släppa dem helt lös i fall dom skulle rymma :crazy: :( ..

OJ, jag menade inte att DU var våghalsig, utan hon som tog med hamstern till golfbanan! :o

va härligt det låter för dem, mina små marsvin har varit ute oxå...de får krumsprång och hoppar upp o ner av glädje :love:

hur vågar man?? jag är sjukligt orolig för min lilla älskling..får panikångerst istort sett varje dag när jag får för mej att jag glömt stänga buren! :o

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 447
Anläggning HEJ! Alltså, typ det mest otroliga som kan hända kommer ske. på fredag får vi tillträde till vårat nya hus! jaha tänker ni säkert, men...
Svar
4
· Visningar
3 944
Senast: shia
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 403
Senast: Karminnie
·
A
Hästmänniskan Behöver bara skriva av mej någonstans. Det var totalt oväntat. Hon har gått på bete med sin bästis, dom har gått tillsammans nästa hela...
Svar
13
· Visningar
2 578
Senast: palle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama