Hambeltonian 2008

Sv: Hambeltonian 2008

Jag har sett ett gäng Hambo, senast förra året. Dock blir det inget i år, det är bortprioriterat.

Vad vill du veta, mer specifikt?

Oj,då kommer det bli trångt på tordagen. Han spelar samma dag som Peter haughton(svårt val :crazy:),men folk i USA kanske inte ens går på trav på stordagar?

Oj,då kommer det bli trångt på tordagen. Han spelar samma dag som Peter haughton(svårt val :crazy:),men folk i USA kanske inte ens går på trav på stordagar?

Nej, det är inget publikdrag kring de stora tvååringsloppen. Men det är ju fortfarande fina hästar att kolla på och många trevliga och intressanta travmänniskor att mingla med på torsdagskvällen i Paddock Park.

Med tanke på ditt Springsteen-intresse så skulle jag välja konserten den dagen. Jag minns en gång då Monsters of Rock var samtidigt som Haughton och Annabelle. Metallica, Guns n'Roses och Faith No More lirade så att tvååringarna sprang och skyggade på uppvärmningen. PÅ vägen till travbanan undrade vi varför där var så mycket långhåriga slynglar med skinnpaj och ölflaskor runt Meadowlands....

Liknande trådar

Hästmänniskan Är det någon som har tips på turridningsställen som också passar vana ryttare? Är så himla sugen på att få rida ut men det känns som...
2
Svar
35
· Visningar
2 258
Tjatter Tyckte att det behövdes en sådan. Vad ska ni äta? Pyntar ni på något speciellt sätt hemma? Vad ska ni göra? Vad ska ni ha på er? Hur...
10 11 12
Svar
229
· Visningar
11 381
Senast: Habina
·
Mat Jag och min syster ser varje dag till att vår gamla mor får middag. Oftast är det min syster som löser det (även om jag också ofta åker...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 831
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
978
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka