Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
äh jag hittar inte.. fan oxå.. jag har skrivit till en tjej som borde veta . men jag hittar inte den sidan.. suck.. jag vet att det stod om alla stofamiljer på den sidan
Stofamilj 23 kallas Olivelugnsfamiljen och stamsto var Constancia 1782 e. Colinor II - Erlkönig - Gardi - Junior, född i Hannover. Det blev en ganska stor familj med många förgreningar.
Hingstar i familjen (som jag kommer på just nu) är Magritte, Chagall, Bellini, Torboldt, Orust bla. Finns några till som är exporterade.
I boken "Våra stofamiljer" av Stig ? finns många stofamiljer beskrivna om man vill ha tag på lite äldre information. Helt klart läsvärd!
Hundavel & Ras
OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
Hundavel & Ras Jag tycker också att det bör få finnas brakecyfala raser men istället för att ha "såhär kort nos måste de ha" i rasbeskrivningarna borde...
Ekonomi & Juridik Tekniskt, så säljer jag hästar från ett företag, eftersom hästarna jag föder upp (0-1-2 föl/år) finns i företaget.
Men jag har bara max...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.