Halvblod/fullblods hingst till connemara

Sv: Halvblod/fullblods hingst till connemara

Vad tror du om 88:an? Har väldigt bra erfarenheter av hans avkommor. Han har ju även en godkänd son, Mr Carrerra som kanske kan vara något.
Bland halvbloden skulle jag titta på Jaguar Mail, Alligator Fontaine eller kanske Quite Easy.

Ja de sägs ju att för att få fram den bästa fälttävlanshästen så ska man ha fullblod o connemara.
Jag är mera inne på ren hoppning nu men framförallt att få fram en trevlig individ som både jag och mamma kan ha användning för.

Jag har tävlat en fullblod/connemara korsning i svår fälttävlan. En underbar liten gummiboll med supergång.

Han var inte så stor ca 160cm men otrolig på alla vis.

Nu var han Irländsk import e. Galcier Mints** u. Queen Of Clubs (conn)

kl.
någon som har erfarenhet av casir ask ? Sett trevliga avkommor till honom samt rätt ädla..

Jag hade inte rek honom till en connemara har sett en del tyngre kortbenta efter honom.

Jag hade valt ett rent fullblod! Alt en hingst med mycket fullblod

88.an är inte intressant, gillar inte de jag sett efter honom.

Är nog jaguar som är mest intressant i de här fallet men just nu ligger de lite på is.

Liknande trådar

Avel Lämplig hingst till d-ponny sto, 144 cm, imp Irland, rör sig fantastiskt och hoppar även, meriter upp till LA dressyr. Avkomman ska...
2
Svar
33
· Visningar
4 388
Senast: Fiorano
·
Avel Vi har ett sto imp Polen, reggad som svensk ridponny. Stoet är maxad D, bra klipp i henne i all ridning och hoppning,bra kapacitet i...
Svar
1
· Visningar
969
Senast: cirkus
·
Avel Hej allihopa! Tänkte om det var någon mer än jag som ska betäcka med ponnyhingstar nästar år och som tycker att det kan va ganske...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
9 420
Senast: moonstruck
·
Avel Jag blev så inspirerad av alla hingstletartrådar, men ville inte kapa någons tråd så jag skapar en egen. Jag vill i framtiden betäcka...
Svar
2
· Visningar
999
Senast: AmyPond
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka