Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vart kommer då fel belastningen ifrån?i det här fallet är det ryggproblemen som kommit från benproblemen...
Vart kommer då fel belastningen ifrån?
Varför rötgades inte hästen?
Blev hästen bedövad och släckte hältan i så fall?
Allmän behandling med kortison? Vart?
Skolas om till travare?? Från vaddå?? Men jag antar du skrev fel.. och då vart det ju rätt kul...Pys fått ett vanligt problem bladn hästar som ska skolas om till travare
En belastningsskada kommer ju sällan från 4 ben, utan från 1 skadat och avbelastat ben...Enligt veterinären så är benen huvudproblemet och ryggen avbelastningsskadan medan enligt kiropraktorn så är det tvärtom...dvs att hältan kommit av ryggen. Vet itne riktigt vad jag ska tro...
Det veror antagligen på att veterinären vill avvakta och vänta och se vad som sker med medicinen du fått...Veterinären bedömde att hältan satt på så många ställen att det itne behövdes...kanske borde ha stått på mig där och krävt en röntgen men tänkte inte så långt när jag var där.
problem bladn hästar som ska skolas om till travare
Kanske uttryckte mig konstigt.. Enligt veterinären så är benen huvudproblemet och ryggen avbelastningsskadan medan enligt kiropraktorn så är det tvärtom...dvs att hältan kommit av ryggen. Vet itne riktigt vad jag ska tro...
Veterinären bedömde att hältan satt på så många ställen att det itne behövdes...kanske borde ha stått på mig där och krävt en röntgen men tänkte inte så långt när jag var där.
Togs det något blodprov?
Konstaterade veterinären att hästen var halt innan böjprov? Eller framkom det under böjprovet?