Sv: Halt, ej varm eller svullen. agera?
kan säga att det var inget jag reagerade på att du slog till den med spöt, kan säga att det skulle jag antagligen oxå göra. Tkr inte det är att bli väldigt arg på sin häst, har sett folk som typ piskat runt sin häst
ja. jag blir arg. Med tanke på hur "falsk" hon är och hon oftast vägrar ut sig på första hindret. Som på framhoppningen så kan hon komma jätte bra innan hindret, öronen frammåt och sen tvärvägrar hon precis framför och jag flög av på framhpoppningen. Hon försöker "undkomma" oxrar och gillar inte det. och NEJ hon har inte ont någon stans för hon fick behandling för några månadersen och nu är hon helt frisk. Det är inte okej att hon fjantar sig så på hinder och därför blev jag arg.
Jag manade på med skänklen och la på spö en gång. Det är något som de flesta skulle göra.
kan säga att det var inget jag reagerade på att du slog till den med spöt, kan säga att det skulle jag antagligen oxå göra. Tkr inte det är att bli väldigt arg på sin häst, har sett folk som typ piskat runt sin häst