Sv: Halsband

Ja till hundar vet jag då jag använder det till mina ;)
Men det är ju recept belagt, men det som finns till hundar som är gjort på örter är ju skit :smirk:
Därför undrar jag om det kan funka till hästar om det nu är av samma art som de örthalsbanden.

jag ser inte bilden men jag hade sådanna till benen....jag tror det är ungefär samma sak men det fungerade inte alls....det kom massor av flugor mm, men halsband till hundar och ktter fungerar super

jag vet två hundar som har dött av sina. ibland ska man nog låta naturen ha sin gång lite grann.

Liknande trådar

Utrustning Kommer att behöva börja rida med pannlampa nästa år om vi ska kunna göra längre turer än 1km 🙈 Finns det enkoma pannlampor till hjälmar...
Svar
10
· Visningar
357
Senast: Hedwig
·
Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 198
Senast: MiniLi
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 315
Katthälsa Mina katter går ute dagtid i den mån de vill och har då halsband med gps. Det har fungerat bra länge men för ett tag sen upptäcktes att...
Svar
11
· Visningar
1 135
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka