Och alla innehåller pingla... varför stackars katt och vi höra det 24/7.Att utbudet på halsband till katt är så dåligt! Vill ha ett snyggt till innekatten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och alla innehåller pingla... varför stackars katt och vi höra det 24/7.Att utbudet på halsband till katt är så dåligt! Vill ha ett snyggt till innekatten
Vi har klippt bort dom för allas trevnad!Och alla innehåller pingla... varför stackars katt och vi höra det 24/7.
Det gjorde vi med. Men det retar mig att pingla sitter där. Vi skaffade halsband för att vänja dem vid det inför gps. Även o. Vi har innekatter så vill vi ha hos på dem om de skulle smita.Vi har klippt bort dom för allas trevnad!
Varför ska du ha halsband på innekatten?Att utbudet på halsband till katt är så dåligt! Vill ha ett snyggt till innekatten
Jag tyckte det var praktiskt med halsband med pingla till katten, jag som hörselskadad (svårt att höra när han rörde sig i lägenheten) kunde lättare ha koll på var han var med sina små tassar och inte lika lätt råkade trampa på honom pga min dåliga syn också.Och alla innehåller pingla... varför stackars katt och vi höra det 24/7.
Ja i det fallet men för oss icke hörselskadade hade det bara varit störigt.Jag tyckte det var praktiskt med halsband med pingla till katten, jag som hörselskadad (svårt att höra när han rörde sig i lägenheten) kunde lättare ha koll på var han var med sina små tassar och inte lika lätt råkade trampa på honom pga min dåliga syn också.
De har matskålar med chip de har lite olika matbehovVarför ska du ha halsband på innekatten?
Ja i det fallet men för oss icke hörselskadade hade det bara varit störigt.
Håller med. Jag tycker att det är en form av djurplågeri att ha bjällra i halsbandet.Fast det viktigaste för mig är att katten ska slippa höra på eländet... jag skulle själv bli knäpp om någon satte på mig en bjällra med ett skärande ljud som jag inte kan plocka av mig.
Håller med. Jag tycker att det är en form av djurplågeri att ha bjällra i halsbandet.
Fast det viktigaste för mig är att katten ska slippa höra på eländet... jag skulle själv bli knäpp om någon satte på mig en bjällra med ett skärande ljud som jag inte kan plocka av mig.
Det var så vi kände också. Men för några månader sedan fanns inga andra halsband att få tag på. Varför är det ens bjällra på katthalsband?Fast det viktigaste för mig är att katten ska slippa höra på eländet... jag skulle själv bli knäpp om någon satte på mig en bjällra med ett skärande ljud som jag inte kan plocka av mig.
Ja exakt så.Verkligen så vidrigt! Att behöva höra var katten är tycker inte jag är någon ursäkt faktiskt. Ljud som inte behövs är ett jäkla ofog.
/TW, gravt hörselskadad som avskyr de flesta ljud.
Bjällran är ju bara att knipsa av? Alternativt ta bort metallkulan inuti.Det var så vi kände också. Men för några månader sedan fanns inga andra halsband att få tag på. Varför är det ens bjällra på katthalsband?
Det var så vi kände också. Men för några månader sedan fanns inga andra halsband att få tag på. Varför är det ens bjällra på katthalsband?
Jag vet men så onödigt och det stör mig..Bjällran är ju bara att knipsa av? Alternativt ta bort metallkulan inuti.
Men då tar de inte råttan heller..För att utekatter inte ska kunna jaga fåglar
I see, I see!De har matskålar med chip de har lite olika matbehov
Den äldre katten behöver inte lika mycket som en kattungeI see, I see!
Eller snarare kattungarna får fri tillgång, vilket den äldre katten inte klarar avDen äldre katten behöver inte lika mycket som en kattunge
Ja, okej, jag förstår.Verkligen så vidrigt! Att behöva höra var katten är tycker inte jag är någon ursäkt faktiskt. Ljud som inte behövs är ett jäkla ofog.
/TW, gravt hörselskadad som avskyr de flesta ljud.