S
Sammets_rosa
Sv: hälp med hingst val -07 (sammanslagen)
Ståtlig och vacker
Ståtlig och vacker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
hejsan!jag äger Torsteinn och kan berätta allt du vill veta.Just nu står han strax utanför Gävle, hos Sofia på Stall Islandica.Det är meningen att han ska tävlas av Sofia i vår och vi hoppas på framgång!Vill du ha en hingst med super lynne,läcker färg(isabellblackskäck) och otroliga gångarter,så är Totte perfekt!Om du vill veta vad Sofia tycker om honom så gå in på deras hemsida och läs, hon har skrivit en kort kommentar om honom.tänkte höra vad ni tycker om Porsteinn fra Pjotanda? ser trevlig ut på bild iallafall
tänkte höra vad ni tycker om Porsteinn fra Pjotanda? ser trevlig ut på bild iallafall ( har inte sett några islandshingstar live tyvärr)
sen är jag lite nyfiken på Tjaldur och och Gaukur...
och en sista fråga :smirk:
Oddur från Mörtö? finns han i avel fortfarande? var isåfall? står inte mycket om honom på islandshingstar.se. någon som har någon bild?
bra att jag började leta pojk i god tid... för detta var inte lätt må jag säga...
det finns FÖR många fina pojkar
hejsan!jag äger Torsteinn och kan berätta allt du vill veta.Just nu står han strax utanför Gävle, hos Sofia på Stall Islandica.Det är meningen att han ska tävlas av Sofia i vår och vi hoppas på framgång!Vill du ha en hingst med super lynne,läcker färg(isabellblackskäck) och otroliga gångarter,så är Totte perfekt!Om du vill veta vad Sofia tycker om honom så gå in på deras hemsida och läs, hon har skrivit en kort kommentar om honom.
PM:a om du vill veta något mer specifikt eller så..
Varför inte Blundur från Hästeryd, jättetrevlig fyrgångshingst hans avkomma Gloa från Lilla Årnebo blev Sveriges högst bedömda svenska födda sto 2006 med 8,48 ex och 8,08 rid
gå in och kika på --> http://web.telia.com/~u22302305/