Halmstadstravet igår...

M

Matiz

Nån som var där igår och tittade på tävlingarna?

Jag var där och kikade och hejade fram min vän i sista loppet..tyvärr blev det galopp men men ...bättre lycka nästa gång :D

Tycker det är kul att stå där och titta på hur olika de jobbar hästarna samt kolla stammen och se om det finns likheter...

Såg tex. en efter Tap In och den var bara ljusbrun...inte skimmel...lite kul att se :D

:bump:

Sv: Halmstadstravet igår...

Hallå??!!!
Har jag inte skällt tillräckligt på er? Ni FÅR INTE åka hit till halmstad utan att MINST skicka 5 pm till mig innan!!! :mad:

ja, jag var där. hade två starthästar. om du såg dom två hästarna som ungefär gick sämst av alla så var det mina... :(

Sv: Halmstadstravet igår...

hmmm jag såg alla lopp utan kval loppet...
det fanns nog fler som gick illa :(

Bättre tur nästa gång :)

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 058
Senast: Farao
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
3 009
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 946
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 878
Senast: Jamtland
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Specialsök (Röd kong)
  • Kattbilder #10
  • Akvarietråden V