Soffan03
Trådstartare
Har också bara helskodda men sömmmen går liksom nästan från grenen mot knäna så på mig skavs den upp när jag rider.Aha, jag har bara de helskodda och de har ingen söm på insidan..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har också bara helskodda men sömmmen går liksom nästan från grenen mot knäna så på mig skavs den upp när jag rider.Aha, jag har bara de helskodda och de har ingen söm på insidan..
Kingsland, Pikeur, PS m fl har tights med rejälare tyg. MD är väl Kinaskräp som av nån anledning blivit populärt.
Tack! Men nu var jag mer ute efter ordentliga byxor och helst med mockaskoning.Kerrits ridtights.
Rider flera hästar om dagen och dom håller så bra.
Okej. Ja vi ser ju olika ut så sömmar och sånt kan ju hamna olika. På mig blir det inte såHar också bara helskodda men sömmmen går liksom nästan från grenen mot knäna så på mig skavs den upp när jag rider.
Kerrits är med mockaskoning.Tack! Men nu var jag mer ute efter ordentliga byxor och helst med mockaskoning.
Maya Delorez är inte skräp, det är bara väldigt smidigt material, precis likadant som vanliga träningstights, och tyget slits inte så fort utan för mig är det sömmen som är lite dåligt placerad.
Ahaa, okej, har aldrig hört om dem innan men ska kika på dem ridtights brukar ju ha silikon så antog bara att de också hade detKerrits är med mockaskoning.
Kerrits ridtights.
Rider flera hästar om dagen och dom håller så bra.