hallandsritten?

C

connie

vilka ska va me på hallandsritten??:rofl: ska tävla fem mil o undrar om de finns någon o rida me?:d ska rida i 12-13KM/h TEMPO=) :banana:

Sv: hallandsritten?

Jag ska till Hallandsritten fast jag ska rida T80 km. Jag längtar dit. det ska bli kul!

Jag är anmäld till PP30km. Hoppas bara att det är fler anmälda än vad TDB visar eller att de kör även på färre än 5, för vi är 2 hittills ;)

Jag kommer om kusen är frisk, han fick en spark på ena framknäet nu i veckan och har inte vart riktigt fräsch. Verkar han bättre i slutet på nästa vecka så blir det CR50.

Hoppas på fint väder!

Hej
Självklart ska man upp rida en 80 km.(Eller 50 km T)
// Kram Rosa/LÖparen

vilka ska va me på hallandsritten??:rofl: ska tävla fem mil o undrar om de finns någon o rida me?:d ska rida i 12-13KM/h TEMPO=) :banana:

Jag har också tänkt att rida T50. Om du tänker rida 12-13 km/h passar det mig utmärkt, vi kan inte ösa på snabbare för vi har precis läkt ihop ett läskigt sår i ansiktet efter lite hagslagsmål och stått stilla nästan 2 veckor....så en lugn runda att avsluta sesången med vore perfekt!

Sophia

sista anmälningsdatum är idag!!!! 14 anmälda till 50 km och 7 till 80km !!=)

Tack för påminnelsen :bow: hade blandat ihop sista anmälan med sista dagen pengarna skulle vara inne. Klantigt att missa en sån sak :devil:

Men nu är jag anmäld iaf, vi ses alla!

Jag ska oxå tävla 5 mil. Tänkte hålla de tempot oxå. Kan jag hänga på er?
Mvh Frida

absolut va kul!!! :laugh: bara bättre för min pålle om hon ha fler kompisar ;) kolla upp våra start nr så ses vi på tävlingen!! :d skicka mitt nr på din mail!! mvh connie mogren o miramis!!:rofl:

58 anmälda!! åh hoppas de bli bra väder bara.. !!!

ska bli himla kul på söndag!!:bump: #längtar# Är det möjligtvis någon som vet gps kordinationerna till tävlingsplatsen?;)

Kul! Vad är det häst du har? Alltid trevligt med ridsällskap....

Sophia

Frågan platsar kannske inte här, men provar iaf.. Har ju faktiskt lite med Hallands ritten o göra:angel: Alla ni som rider med distansbrallor.. Hur gör ni nu när det e lite kyligare? Jag har övergått till "vanliga" ridbyxor hemma nu, men e inte på långa vägar så bekväma som distanbyxorna ju. Så har tänkt ha distansbyxorna på söndag, men känns som det finns en befintlig risk att frysa ihjäl..:grin: Har ni något under eller?:confused:

hej!!=) jag ha långkalsonger under :) ha stoppat i dom i sockarna o sen distansbyxorna över o sen ridstrumpor=) de funka super!! gäller ju o inte ha för stora långkalsonger bara:d mvh connie

Liknande trådar

Hästmänniskan Just nu har jag ca 12 min att köra till stallet, 1 mil. Mest grusvägar att rida på och vi rider oftast själv då de bara finns en annan...
2
Svar
31
· Visningar
2 537
Senast: Svartkatt
·
Anläggning Jag ska flytta o söker därmed nytt stall till min häst. Har två som jag velar mellan. Båda är lösdrift, lika långt att köra o nästan...
2
Svar
37
· Visningar
2 425
Senast: sorbifolia
·
Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
642
Senast: Badger
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 275
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka