Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nej, det tycker jag inte det gör. Jag tycker man kan börja se det efter ett par veckor.
Busifer (semilånghår) 1 v.
4v.
8v.
Däremot kan du VETA om de är långhåriga eller inte, är båda föräldrarna långhåriga så är alla ungarna långhåriga.
Är en långhårig och en korthårig så kan det bli både långhåriga (om den korthåriga bär på långhårsanlag) och korthåriga.
Är båda föräldrarna korthåriga så KAN du få långhåriga (om båda föräldrarna bär på anlag för långhår)
Ok, tack! Tycker Busifer såg ganska lurvig ut redan efter en vecka, supersöt! Mamman är långhår, den som tros vara pappan skall tydligen vara hälften av varje.. Men nu såg ungarna som kom korthåriga ut (jag har inte sett dem själv). De är bara ca ett halvt dygn gamla ännu. För tidigt att säga ännu då mao.
Är de en utekatt som blivit dräktig kan de tom vara flera fäder i en kull... Du skriver att den troliga pappan ska vara hälften av varje Menar du att de är en korthårig katt som men vet till 100% att en av hans föräldrar var långhårig?
Jo, jag vet att det kan vara flera fäder till en och samma kull om katten har varit ute. Vet inte hurvida kattan har rumlat runt med flera men mamman till den hanen som tros vara skyldig vet de till 100% att hon är långhårig (perser). Han är själv korthårig. De undrade bara om man såg direkt om ungarna skulle bli långhår eller korthår, då jag inte vet säkert så slängde jag ut en fråga här
Kläder & Bli fin Det var ungefär så jag också reagerade när jag hamnade i en fejjangrupp jag trodde hade med stil och funktion att göra men visade sig...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.