Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur håller du din ljusa häst fin nu när det är kallt? Och i andra väder också, för den delen!?
@Pancakes Sprayen måste alltså sköljas ur? Vet att de använde nån blå/lila vätska på ett ställe utomlands jag varit på, man tog bara en bomullstuss och gnuggade. Minns inte namnet, men det såldes i dunkar och var säkert inte hälsosamt! Tror det luktade ganska starkt, om jag inte minns helt fel. Men funkade perfekt, gula fläckar försvann direkt!
Väldigt ren och snygg!Min vita är väldigt renlig av sig förutom en och annan gurkmejafläck och lucernfläck i ansiktet. Men så har han ofta täcke också då han går på lösdrift och insektstäcke på sommaren då han är känslig.
I somras köpte jag nån skimmelspray, det enda som hände var att han blev skitigare alternativt lila där man sprayade. Helt värdelöst.
Den renliga
Smutsen verkar inte fastna på honom dock, bara att borsta bort, kiss och bajsfläckar har han aldrig haft.
Vit häst utan täcke alltså. Med var det bättre
V I T ??? Du har ju en skäck! Eller kan det vara en skräck?Vit häst utan täcke alltså. Med var det bättre
Jamen det här är ju en annan häst? En brun!Jag är glad att vår lera inte är lika "mörk"....
Det var asfaltskross. Som dessutom är lite klibbig :PJag är glad att vår lera inte är lika "mörk"....
Asfaltskross? Vilken bra idé att ha hästen där! Eller kanske inte... Jag har aldrig nån gång i hela mitt liv sett klibbig asfalt på en äng förr. Det brukar vara asfalt på vägar. Det ser faktiskt ut som om du försökt elda upp stackarn! Av alla platser på, hela jorden har du hittat en liten, liten plätt där man hällt ut klibbig asfalt. Och ställt en vit häst där.Det var asfaltskross. Som dessutom är lite klibbig :P
Ungefär såAsfaltskross? Vilken bra idé att ha hästen där! Eller kanske inte... Jag har aldrig nån gång i hela mitt liv sett klibbig asfalt på en äng förr. Det brukar vara asfalt på vägar. Det ser faktiskt ut som om du försökt elda upp stackarn! Av alla platser på, hela jorden har du hittat en liten, liten plätt där man hällt ut klibbig asfalt. Och ställt en vit häst där.
Jamen det här är ju en annan häst? En brun!
Det var asfaltskross. Som dessutom är lite klibbig :P