Håll tummarna

C

Clintan

På tisdag ska Hannes in och röntga sin höft. Han behandlades ju i 8 v med en von Rosen-skena och 1 v efter behandlingen tyckte ortopeden att höften kändes normal och som rutin så röntgar de vid 4 mån och 1 år för att vara helt säkra på att höften är normal. Är fruktansvärt nervös för att den inte ska vara bra, så håll tummarna för oss att den är ok.
 
Sv: Håll tummarna

Håller tummarna.

Det blir säkert bra. Jag hade en sådan skena när jag var bebis, och jag har aldrig haft några höftbesvär.

//Julia
 
Sv: Håll tummarna

Höften var ok och ortopeden kände och mätte och allt var liksidigt och såg bra ut, så nu blir vi inte kallade igen förrän vid 1-årsåldern.:)
 

Liknande trådar

Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 830
Hästvård Hej! Jag börjar från början, I början av april blev min häst halt, åkte till kliniken en vecka senare ( hade ingen tidigare tid ledig)...
Svar
10
· Visningar
2 624
Senast: Sirap
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 749
Senast: __sofia__
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 502
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp