Håll tummarna nu..

Gnist

Trådstartare
I går blev finansieringen klar för en ev importvalp.
Valparna föds till veckan och har en kanonstamtavla, vars linjer knappt finns i Sverige.
Enda "kruxet" är att uppfödaren är "känd" för att helst inte sälja valpar till andra uppfödare :crazy: :confused: Men det ser lovande ut.. Just nu, så väntar jag besked på om jag får köpa en tikvalp eller inte, så nu behöver jag att det hålls många tummar, för att det går vägen;)

I helgen ska jag fara och välja en annan tikvalp, som finns här i sverige och som nu är runt 5 veckor :love: Fast den ska bli dotterns hund, som hon får sköta och ställa ut :) men ändå :banana: :bump:

Sv: Håll tummarna nu..

Ligger lite lågt med det ett tag till, men det är en av de raser jag redan har :)
Meddelar, när jag fått besked om det blir köp eller inte.

Sv: Håll tummarna nu..

Jag tycker uppfödaren skulle vara glad att få sälja utanför sina gränser. Det ger ju bra reklam för hennes kennel.
Hoppas det går vägen.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 752
Senast: fixi
·
Hundavel & Ras Efter att ha haft några kullar efter uppehåll och dessutom haft kontakt med andra uppfödare och organisationer så vill jag reflektera...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
12 005
Senast: nullo-modo
·
Övr. Hund Jag har panik. Jag har en vuxen hund sen tidigare och ville ha en till hund som fyllde behov som min vuxna hund inte gör. Ville ha en...
Svar
16
· Visningar
6 461
Senast: iNHALE
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 097
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar