Hemma igen efter två fantastiska lektioner! Traktorn, som ju bara är 4 år, var verkligen hur duktig som helst och börjar verkligen förstå att man kan forma sig och slappna av och länga sig och trava. Flytta baken börjar komma det med.
Diskó tränade jag också mycket form på, ffa i trav. Hon är jättemjuk och fin i skritten, men sen vågar jag inte guida henne i form i traven riktigt och det övade vi på. Fasiken vad fin hon kommer att bli sen och vilka ryggmuskler vi ska bygga! Emma satte också upp en kort sväng och jag har verkligen en fin häst!
Det var så roligt att rida lektion att vi på plats bestämde att hästarna får stanna kvar till på lördag för en lektion till
Kul med lektioner!
Jag är i fjällen och lillhästen har vila. Brukar inte ha ridabstinens men den där lilla har gjort nåt, jag vill bara hem o pyssla med henne... Sista gången jag var ute i hagen innan jag åkte kom hon framtöltandes och ställde sig med huvudet i famnen på mig.
(har aldrig varit med om en så social häst - på Island förra sommaren försökte hon mest bita mig...! )