Håll i er!! Har fått mitt pass

jemeni

Trådstartare
Skickade in papprena på min -08, 21/8 till asvh nya ägaren ska hämta fölis 2okt. så jag skriver en snäll liten lapp att ägarbyte kommer att ske 2/10 så om det finns möjlighet så vore det bra om passet är klart till dess...

Trodde aldrig det skulle hända men i fredags så hittar jag ett pass i brevlådan.

STORT TACK TILL ASVH. :bow:

Sv: Håll i er!! Har fått mitt pass

Får hoppas det går fort för oss också, ska skicka in allt om ett par veckor när ID varit ute och kollat och chippat.

Sv: Håll i er!! Har fått mitt pass

Uppfödaren till mitt föl skickade in pappren till ASVH i mitten av augusti, men än har det inte kommit ngt pass, och ägarbytet på fölisen skedde i helgen.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 661
Ekonomi & Juridik Någon som har nåt tips på hur jag nu ska gå tillväga? I november fick jag "överta" en lite av problemhäst (islandshäst) av en svensk...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
13 993
Senast: Korven
·
L
Ekonomi & Juridik OBS – KOPIERA INTE NÄR DU SKRIVER SVAR pga LÅNGT INLÄGG – gör en egen sammanställning med TIPS / RÅD – Tack !!!! Förvirringen känns...
2
Svar
24
· Visningar
5 964
Senast: Lyckan i Halland
·
Hästvård ja som rubriken lyder, hur länge 'måste' man kämpa och när är det 'okej' att ge upp? :cry: slits mellan förtvivlan och hopp hela...
2
Svar
21
· Visningar
3 776

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka