T

Tican

Åh jag är så sugen på marsvin. :crazy: :love:

Har:
2 kaniner, varav den ena bäbis.
1 häst, ska skaffa en shettis också som kommer vara häften min.
1 dvärghamster
1 undulat, som snart får sällskap igen.

:crazy:

Men marsvin, visst måste det vara ett av världens sötaste husdjur? :d :crazy:

Visst är de? :love: finns inget mysigare än att mötas av två kuttrande på grisar när man kommer upp på morgonen. :love:

Naturligtvis är dom sötast :love:
Själv skulle jag titta på kanin i zoo affären häromdagen men kom ut med ett marsvin istället.
Van vid långnästa grisar så blev jag glatt överaskad att hitta en fin sheltiflicka i goldenagouti/white och dessutom en från Cavatinas.
När man ser en sådan här flicka kan man inte låta bli:

wanda1.jpg

Hon har en superpäls den tjejen.
Men jag lät bli en supersöt buff/white shelti och en underbar pe golden virvelkorsning :angel:
Det borde vara förbjudet att få gå in i en djuraffär :crazy:

Liknande trådar

Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
15 684
Äldre Hej! Moderator får gärna flytta tråden om den inte passar här. Vet inte vart jag ska placera den då tråden handlar om hästar, hundar...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
12 826
Hästmänniskan Hejsan, Jag letade efter min första egna häst för 1 år sedan och jag var och provred ett 8 årigt fullblod när jag råkade hitta hästen...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
19 722
Senast: mackan
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett bete jag hyr, jag står själv för gödning och betesputs (ca 2 ha). Tidigare i sommar sökte jag sällskap till min häst då...
2 3
Svar
57
· Visningar
8 785
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17