Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Haflinger

detta är en jättesöt bild på honnom, jag gillar den!
11401941.jpg

stammen har jag inte i huvudet,men vet att han är import fr. Tyskland, och är bränmärkt med ett ekollon på rumpan ;) vet att det är A-linjen iaf. han har oxå väldigt mycket arab i sig. ca 12% !! ska kolla upp stamen lite närmare med ägaren ef, vi bara har han på prov nu!
 
Sv: Haflinger

:rofl:

HIHI
Måntro Tobbe står och fläker bredvid Anton för att försöka få lite uppmärksamhet från Ella!!! ;)

Anton lika snygg som alltid! :love:
 
Sv: Haflinger

Klockrent!!! :rofl:

Det är inte lätt för Tobbe att kämpa emot en sån snygging som Anton... Han har det inte lätt min sambo.

Cämz! Så kul att se bilder på er från Andler träningen, det där med rökmaskinen hade jag nog aldrig vågat...
 
Sv: Haflinger

Klockrent!!! :rofl:

Det är inte lätt för Tobbe att kämpa emot en sån snygging som Anton... Han har det inte lätt min sambo.

HIHI, näää det kan ju bara inte vara lätt!!! :rofl:

Cämz! Så kul att se bilder på er från Andler träningen, det där med rökmaskinen hade jag nog aldrig vågat...

Bah-du e ju 1000 gånger modigare än mig så om vi klarar det så skulle ni göra de utan problem!!!:p
 
Sv: Haflinger

Ser riktigt snygg ut!:d men är det så mycket som 12% arab i går han ju inte under namnet Haflinger utan får nog ses som en haflinger korsning istället..;)
 
Sv: Haflinger

Hopp finns! Märta var MYCKET bättre hos vet idag! Hon ska få något som börjar på "A" typ glucosamin 1g/v (himla flängande till vet) i ca 5 v.
Ska få börja skritta henne men vet någon om man kan börja tömköra ist? Vore bra att stärka upp henne innan jag sätter mig på henne plus att nu kanske jag kan få motivation att banta bort de kilon som jag tröstätit mig till de senaste månaderna:angel:
Tack snälla för alla tummar!:bow::bow::bow:/ glad Lisa
 
Sv: Haflinger

Det var väldigt goda och glada nyheter :banana:
Det spelar ingen roll för skrittmotionen om du går bredvid eller springer bakom. Men du ska inte arbeta på töm på ett voltspår (det har du säkert räknat ut redan).
 
Sv: Haflinger

Oh-så härligt med lite goda nyheter!!!! :bump:
Hoppas verkligen att det bara blir bättre och bättre nu:banana: Vi håller tummarna här!!!

Det måste väl gå bra om du tömmkör ute på skogsvägarna (eller vad ni nu har för vägar)!
Kan väl inte göra nån större skillnad om du går bakom eller sitter på!??
 
Sv: Haflinger

Självklart kan du tömköra istället för att skritta;) många gånger rekommenderar dom ju att man ska promenera med hästen dom första veckorna..

och det är verkligen JÄTTE kul att höra att det går framåt!:) hoppas nu att det håller i sig!
 
Sv: Haflinger

Madam är mer vild än tam just nu! Vi har bara gått på promenader och honär piggare än någonsin,taktar hela tiden,har fullt sjå att hänga med!Tänk er bilden -STOR köttulle - en bit tråd-liten köttbulle!
Skönt att hon inte har så ont längre,lite "stel" ännu men jätte mycket bättre. Ska åter till vet för nya injektioner på tisdag,ska bli roligt att se hur länge Faffie vill gå in i transporten hon borde tycka att det inte är så värst skoj längre!
/L
 
Sv: Haflinger

Vad kul att höra att hon mår bättre!:) hoppas att det fortsätter så här nu...
Själv håller jag på att längta ihjäl mig efter gammeltanterna.. så tråkigt att inte ha några hästar att rida.. visserligen finns ju unghästarna kvar, men det är inte samma sak så jag drar mig verkligen för att åka ut till stallet..:crazy:
 
Sv: Haflinger

Hur länge ska du få klara dig utan dem då? De borde väl ha roat sig färdigt snatr:rofl:

Lejonell: Blir så avundsjuk när jag ser er! JAG VILL OCKSÅ RIDA!!!!/L
 
Sv: Haflinger

Förhoppningsvis är båda betäckta nu om brunsterna kom som dom skulle, så nu är det väntan på 16 dagars.. sen får vi väl se!
hoppas hoppas hoppas att dom tatt sig så att dom kommer hem snart!:banana:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning http://sv.tinypic.com/r/728zz6/9 Hjälp! Vad för rygg har denna häst? Har mega problem med sadel
Svar
10
· Visningar
1 596
Senast: caballus
·
Svar
0
· Visningar
476
Senast: Ketrawzc
·
Anläggning Hej på er tänkte om ni kan hjälpa mig lite? Det är dags att göra om sommarhagarna och är inte helt nöjd med hur dom är nu, då dom ligger...
Svar
9
· Visningar
1 159
Senast: Maléne
·
Hundavel & Ras Gjorde BPH beskrivning med vår Lagotto förra helgen. Superkul och han reagerade ungefär som jag trodde :) Otroligt positiv attityd...
Svar
8
· Visningar
833
Senast: Qosack
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp