Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad heter stoet då? Finns det inga bokstäver eller siffror efter mamman och pappan?*kl*
Halloj igen gott folk.
Ni som har koll på stammar...
Fader: Whisky
Moder: Rosi
Någon som känner till? Eller som vill kolla upp om det är nåt bra ?
Fått nys om ett sto
Däremot är stoets första bokstav i namnet efter pappan...alltså W...blivit lite galet där tror jag minsann :smirk:
Vill också bara tala om för er här på morgonkvisten att min haflinger jag har idag inte är den enda som kommer bo hos mig i framtiden. Så..här har ni ytterliggare en haflingernörd som kommer försöker lära sig så mycket som möjligt om denna ras.
Har nu i ett par dagar googlat runt och hittat massor av fina haflinger inom western, på högre nivå, speciellt inom reining.
Lägger in lite bilder och film i kväll sen....
Halloj igen gott folk.
Fått nys om ett sto
Däremot är stoets första bokstav i namnet efter pappan...alltså W...blivit lite galet där tror jag minsann
*kl*
Halloj igen gott folk.
Fått nys om ett sto
Däremot är stoets första bokstav i namnet efter pappan...alltså W...blivit lite galet där tror jag minsann :smirk:
Vill också bara tala om för er här på morgonkvisten att min haflinger jag har idag inte är den enda som kommer bo hos mig i framtiden. Så..här har ni ytterliggare en haflingernörd som kommer försöker lära sig så mycket som möjligt om denna ras.
Har nu i ett par dagar googlat runt och hittat massor av fina haflinger inom western, på högre nivå, speciellt inom reining.
Lägger in lite bilder och film i kväll sen....
Får man fråga om din häst Maxi har gått på ridskola förut?
Vilken rund och go skönhet! Och jag håller med Lakrits, vad mörk hon är! Kallas det nåt speciellt eller är detta också kort och gott en fux?