Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lycka till med att hitta ensilage!Fler och fler lägger ner djurhållningen, runt där jag bor. (södra Kalmar län stämmer) När vi flyttade till vår gård för 20 år sedan var det djur (nötter, får, hästar, grisar) på 5 av gårdarna i vår by, tre av dem har inga kvar. Det ser liknande ut i grannbyarna.
Men din tanke om ensilage har slagit rot. Jag ska se om jag kan hitta sånt "några byar bort" hos den enda kvarvarande mjölkbonden i närheten. Får väl hämta i Ikeakassar, han är ju ingen storkonsument direkt så det skulle ju kunna funka.Visa bifogad fil 41374
ett år gammal bild
Fler och fler lägger ner djurhållningen, runt där jag bor. (södra Kalmar län stämmer) När vi flyttade till vår gård för 20 år sedan var det djur (nötter, får, hästar, grisar) på 5 av gårdarna i vår by, tre av dem har inga kvar. Det ser liknande ut i grannbyarna.
Men din tanke om ensilage har slagit rot. Jag ska se om jag kan hitta sånt "några byar bort" hos den enda kvarvarande mjölkbonden i närheten. Får väl hämta i Ikeakassar, han är ju ingen storkonsument direkt så det skulle ju kunna funka.Visa bifogad fil 41374
ett år gammal bild
I höst har jag haft Dangro Lusern hack, köpt på GG och de är väldigt korta strån.
Men det var det sötaste jag sett!!!Fler och fler lägger ner djurhållningen, runt där jag bor. (södra Kalmar län stämmer) När vi flyttade till vår gård för 20 år sedan var det djur (nötter, får, hästar, grisar) på 5 av gårdarna i vår by, tre av dem har inga kvar. Det ser liknande ut i grannbyarna.
ett år gammal bild