ha en lite fråga..??!!!

zazza girl

Trådstartare
ha suttit här och funderat på min lilla polle och hennes man och svans ..
finns det inget foder eller tillskott som man kan ge dom för att man och svans ska växa och bli tjockare ..??

hon ha typ ingenting , se lite dumt ut på en stor häst på ca 700kg ...

så är det någon som vet fall det finns något som hjälper ...???

tacksam för svar....:)

Sv: ha en lite fråga..??!!!

Vet faktiskt inte om det finns det...Det kanske det gör.

Har du ingen bild på hästen?

Min Nordis som väger runt 730 kg hade lång man förut och den var jätte tunn och växte typ ingenting, så jag snaggade honom. Jag ryckte manen på honom och nu så är den jätte tjock och fin, men jag tyckte att han var snyggare i ryckt man än lång så jag har inte sparat ut den så jag vet inte om den skulle vara tjockare om jag hade sparat ut den.

Sv: ha en lite fråga..??!!!

jag upplever oxå att manarna och svansarna blir tjockare om man håller efter dom bättre.. hmm annars är ju B-vitamin bra för bl.a pälsen.. men jag vet inte om det hjälper skyddshåren..

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
739
Senast: Oknytt
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 070
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 751
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 036
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar