H**s täcken?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Jezz
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 1 238
J

Jezz

Ngn som vet om H**s täcken fortfarande är stooora i storlekarna? :confused:
Hade tänkt beställa det svarta fleccetäcket... men vet sen tidigare att man har fått beställa en storlek mindre än vanligt.
:confused: :confused:

Jag tycker att de är ganska normala i storleken, har inte behövt beställa en storlek mindre än vanligt.. Har precis fått ett paket på posten från h**ks som innehåller 2 st täcken, ska prova dem på mina hästar och sedan återkomma!

Provade mina täcken i kväll och de var normala i storleken. Hade beställt ett Thermo Master Rain och ett Thermo Master Outdoor. Köpte även halstäcket till T M O och det passade bra!

Provade mina täcken i kväll och de var normala i storleken. Hade beställt ett Thermo Master Rain och ett Thermo Master Outdoor. Köpte även halstäcket till T M O och det passade bra!

Tja hur de är nu vet jag inte men köpte ett regntäcke för två år sedan och det är jättestort för storleken.

lite stora kanske, men bara ca 2-3 cm isådanfall.. tycker att 135 var lika långt som dom andra 135 vi har..

Liknande trådar

Hundträning Jag tänkte börja träna specialsök lite på skoj med båda hundarna :) Sitter därför och är i begrepp att beställa dels bitar av röd Kong...
Svar
13
· Visningar
769
Senast: WildWilma
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 304
Utrustning Vill ha någon typ av hökudde/hönät eller vad mer det kan kallas (?) för fodring på marken ute i hagen som är enkel att fylla på. Köpte... 2
Svar
29
· Visningar
1 580
R
Hundhälsa Jag funderar på det här med hanhundar och löptikar, och vad det är som gör att hanar kan reagera så väldigt olika. Vi har fyra hanar i... 2
Svar
32
· Visningar
1 515
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tandproblem på båda katterna
  • Oseriös avel 2023
  • Guldfasanerna