Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har länge sökt efter ett remontträns med vitfodring , och nu såg jag att h**ks fått ett. Men hur är kvalliten? är de plastigt läder? har köpt 1 träns tidigare från h**ks det va mjukt och fint i lädret men sömmarna gick upp på det
Tränsen är alltid väldigt varierande så det är svårt att säga vad man får tyvärr, men jag tycker inte att kvalitén är sådär jättehög på det tränset. Synd, för det är väldigt fint.
Jag har inte känt på just detta, men andra CH-träns har varit ganska varierande i kvalitén. En del superfina, medan andra haft en del oförlåtliga skavanker.
Köp inte på postorder, utan gå till butiken och välj själv ett fint exemplar.
Jag har samma problem som dig , tar mig dock ner till hööks någon gång per år för att det är skoj !
Då samlar vi ihop några stycken i stallet, fyller en bil och gasar iväg , är riktigt roligt!
Det kanske är fler i ditt stall som vill ner, är man fler kostar det itne så mycket , men det gäller kanske att man vill ha mer än "bara" ett träns
kan varierande kvalitee som sagt,
annars brukar buke vara hjälpsam att handla till folk och sedan skicka ... Leta rätt på någon som har nära till hööks och fråga om de kan åka ut och ta en med bra kvalitee och sedan skicka åt dig..
varierat. Förr tyckte jag de var fina, men de har blivit plastigare. Samma sorts träns kan vara så olika i kvalitén så det är värt att känna på det innan man köper!
jag kollade på detta träns här om dagen. Som sagt så är det väldigt stor variaton på hööks träns med detta var dåligt läder rakt igenom på alla träns. Såg väldigt "billigt" ut i kvalliten.
Har också kollat på detta träns, verkade inte vara ngn höjdare direkt. Varför är det så svårt att få tag på remonter med vitt fodring? Någon som har ngt annat bra tips?
Hästmänniskan Min gamla stallägare sa samma.. "hade en häst och den var skadad. Köpte en till för att få något att rida men sen blev den också skadad"...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.