Gymnasiearbete - häst

corneliagranlund

Trådstartare
Hejsan, jag går just nu mitt andra år på den naturvetenskapliga linjen och ska snart börja skriva ett gymnasiearbete. Jag har en islänning och har länge funderat på att skriva ett gymnasiearbete med honom som hjälp. Är det någon här som har skrivit ett gymnasiearbete om just hästar och kanske har några ideér på områden? :-)
 
Hejsan, jag går just nu mitt andra år på den naturvetenskapliga linjen och ska snart börja skriva ett gymnasiearbete. Jag har en islänning och har länge funderat på att skriva ett gymnasiearbete med honom som hjälp. Är det någon här som har skrivit ett gymnasiearbete om just hästar och kanske har några ideér på områden? :-)
Hur kan du koppla det till Naturvetenskapen? Gymnasiearbetet ska ju visa att du är förberedd för högskolestudier inom naturvetenskapligt område.
 
Jag analyserade innehållet av järn och mangan i mineralpellets, för att jämföra med innehållsförteckningen och resonera kring skillnaden. Ofta står ju bara mängden tillsatt mineral på burken/påsen.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 699
Senast: Tualma
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 186
Senast: Äpplet.
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 175
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 290
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp