Gummityglar med snabbknäppe som är delade?

Ms_Antrop

Trådstartare
Finns det sånna? Har suttit och kollat lite nu, samt försökt att googla lite, men jag hittar bara (vad jag antar är) islands-varianten, alltså: dom är utan knäppe så att man kan dela på dom!

Jag vill kunna sätta på sånna dära rein-bows på tyglarna, men misstänker att det inte funkar om dom inte går att dela på, eller? Nån som vet? :p

Anledningen att jag vill ha både snabbknäppe och kunna sätta dit rein-bows är att tyglarna är till min kusin, som har protes på ena armen och har väldigt svårt att hålla i en vanlig tygel. Just nu så knyter hon knut på en vanlig gummitygel men det funkar dåligt...

Sv: Gummityglar med snabbknäppe som är delade?

köp vanliga tyglar och sätt dit snabbknäppe.. superenkelt =)

Annars går det ju att köpa lösa snabbknäppen och sätta på de vanliga gummityglarnas ändar :)

Ja, jag funderade på det med... Vad har ni använt för knäppen då? Jag har ett gäng sånna där man kan köpa på hööks som är till täcken, dom borde ju funka :)

Liknande trådar

Hästhantering Har ni några förslag på hur man på bästa sätt löser denna situation: Jag har en häst, en kallblodstravare född 99, vallack. Han har... 2
Svar
20
· Visningar
4 109
Senast: Heulwen
·
B
Träning Jag har under många år iaktagit olika sätt att hantera hästar på. Jag har haft turen att träffa många duktiga människor som lärt mig... 2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 250

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Rehabtid dragna tänder
  • Senast tagna bilden XVI

Hästrelaterat

Tillbaka