Gummitömmar?

nordsvensken

Trådstartare
Någon som kört med gummitömmar och har en åsikt? Såg sådana på Grevagården i helgen och blev lite nyfiken!

Sv: Gummitömmar?

Ok. De jag tittade på i helgen var av liknande vikt som lädertömmar men som sagt verkade man få än bättre grepp. Enkla att skölja av när man råkat få dem i leran vid tömkörning också tänker jag =) Hur är det, torkar och spricker inte gummit med åldern?

Sv: Gummitömmar?

Har kört med gummitömmar och tyckte de var bättre än vad jag trodde. Ersätter självklart inte känslan med lädertömmar, men tycker endå de var mjuka och smidiga. Plus är att de inte blir lika hala vid regn som läder!

Liknande trådar

Trav Hej, drömmer om att äga en pensionerad varmblodstravare som skulle kunna agera som läromästare inom körning. Skulle vilja ha råd o tips...
Svar
1
· Visningar
334
Senast: CaisaCax
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
987
Senast: Cattis_E
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 040
Senast: Piaff
·
Hästmänniskan Våra hästar har ju ibland hjärnspöken, och vi hästmänniskor också :rofl: ●Vilka hjärnspöken har du själv i din...
2
Svar
22
· Visningar
1 640
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar