Gummihästskor!?

Sv: Gummihästskor!?

Vad gäller just gummiskor har jag bara sett *ll*vs. Men det kan ju finnas fler. Däremot finns det en hel uppsjö plastskor i varierande former och färger och modejeanger...

Sv: Gummihästskor!?

:bow:
Jo plastskor har jag hört talas om i större utsträckning, men det kanske bara är öllöv som har gummi då. Har googlat nämligen men inte hittat fler.
Hur är storlekarna på dessa skor, nån som vet? Mäter man hoven på nåt vis om man ska beställa?, för en nolla kan ju vara olika stor beroende på märke när det gäller järnskor.

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 682
Foder & Strö Har en häst som kissar ner hela boxen. Han är ute mellan 06-21 kan strö boxen med spån dagen efter är den nerpissad så måste strö boxen...
Svar
12
· Visningar
846
Senast: MiniLi
·
Hästvård Magsår? Någon som haft en häst vars enda symptom varit att den varit riktigt sur när man rörde vid magen? Vi har haft veterinär ute som...
Svar
4
· Visningar
368
Senast: Malva1978
·
Hästvård Någon som kan hjälpa mej förstå vad som hände??( veterinär är kontaktad med uppföljning imorgon) Stod ute i hagen med ponnyn 15 år i...
Svar
2
· Visningar
881
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka