Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad anser ni är bäst??
Boootsen ska vara på hela tiden, dygnet runt, eftersom hon snart trampar av sig skorna!
Men vilken kvalitet är bäst enligt er???
Är inte neopren svåra att tvätta när de varit ute i en lerig hage???
Titta på de röda bootsen i neopren för 139 eller nått. Tror du att det blir svårt att rengöra dem??
Såg dem. Och om din häst ska ha dem i hagen skulle jag ta svarta. För helt rena blir de aldrig och räkna med att de lätt kan gå sönderKör på röda när du rider och svarta/mörka i hagen.
Man kan inte ha gummibootsen på när man bara är ute o rider då?? Det borde väl inte ge skav?? eller...
Ska du ha dem varje gång? Då blir det skav om du inte köper dem som är fodrade med fårskinn. Annars nån gång ibland funkar det nog.
(Mina åsikter, finns säker andra som det funkar ok på)
Jag har kallblod och kör large på globus bootsen. i andra måste ajg ha xl eller så passar de inte alls.
hmm kanske ska ta xl. för en del boots tycker jag inte går ner tillräckligt o då trampar de ju av skorna iallafall..
detta märket som jag beställt är catago. men de kanske också är små i storlekarna