F

furreburre

Läste någonstans här på forumet om guldskor. Var kan man köpa dessa någonstans?

Ja dom är verkligen suveräna, jag har en uppsättning runt om som jag tror jag är inne på 5:e gången jag använder nu, som sagt: helt suveräna. :bump: :bump:
Dom kostar ju lite, men i längen blir det billigare, med tanke på hur många ggr man kan använda dom.

Travsportbutiker brukar ha,som någon sa.
Det är där jag köper mina :)

Annars kan du ju fråga din hovslagare. Om han/hon inte har själv vet han/hon kanske var de finns att köpa..

Jag brukar använda sådana och köper dom direkt från tillverkaren.
Annars brukar de finnas att köpa i travsportaffärer.
Fråga din hovslagare om h*n inte har sådana, det brukar de ha. Om inte så kan h*n ju säkert köpa in.

Lars Biderman

hemsidan kommer jag ej ihåg i huvudet, men jag tror det är bidermans.com
eller .se eller likn

Guldskor har 6 st små "inbyggda" broddar på sig(per sko). Ger väldigt bra grepp.
Travhästar brukar ha dessa skor.

Liknande trådar

Utrustning Är det någon som vet vad hjälpmedlet heter som man kan sätta på släpets kulhandske (eller ev att man sätter det någon annanstans i...
Svar
4
· Visningar
227
Senast: Kristall10
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
714
Senast: fio
·
Utrustning Alla tävlingskavajer jag provade på hööks som var upp till 44 går ej att knäppa vid bysten. Finns de kavajer med storlek 46-48...
Svar
8
· Visningar
552
Senast: Kristall10
·
Utrustning Fick med ett träns från Antares till nya ponnyn. Skulle vilja köpa en ny nosgrimma men kan inte hitta någonstans vilken storlek tränset...
Svar
0
· Visningar
370

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka