Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visst gör de! Det Àr helt galet.Herregud sÄ fort de vÀxer! De ser ju faktiskt ut som riktiga, stora fÄglar nu, inte bara smÄ dunbollar
Verkligen! Det Àr bara nÀr de "fluffar upp" de ser ut som ongar nu.Dom har blivit sÄ fina, inte lika tonÄrsaktiga lÀngre.
RÀtta mig om det Àr nÄt jag missar, men vad jag sett pÄ bilder har inte tupparna rÀnder sÄ lÄngt ned pÄ kroppen som Dandelion har? Det verkar vara honorna som ser ut sÄ, tupparna Àr bara randiga vid huvudet/nacken? Eller kan det Àndras innan de blir fullvuxna kanske?... och fÄglar Àr ganska konstiga djur egentligen.
HÀr Àr Dandelion och Prim tillsammans, kul att kunna visa skillnaden i fÀrgnyans - Prim Àr sÄ mycket ljusare Àn alla de andra! Jag vet inte om det betyder nÄgonting.
Visa bifogad fil 149078
Det kommer att Àndras. Det hÀr Àr nÄgon slags mellanfas som kommer innan den vuxna fjÀderdrÀkten flyttar in.RÀtta mig om det Àr nÄt jag missar, men vad jag sett pÄ bilder har inte tupparna rÀnder sÄ lÄngt ned pÄ kroppen som Dandelion har? Det verkar vara honorna som ser ut sÄ, tupparna Àr bara randiga vid huvudet/nacken? Eller kan det Àndras innan de blir fullvuxna kanske?
Ah. SpÀnnande!Det kommer att Àndras. Det hÀr Àr nÄgon slags mellanfas som kommer innan den vuxna fjÀderdrÀkten flyttar in.
"Huvan" som du kanske tÀnker pÄ? Kommer först hos en könsmogen tupp, men han Àr defintivt ljusare Àn de andra tre.Ah. SpÀnnande!