Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Buttercup är enkel! Hen saknar tipparna på flera tår och är betydligt mindre än de andra samt lite mörkare i färgen. Primrose har en mycket, mycket liten krok på ena stortån och är definitivt skyggast och mest dramatisk. Om någon kör med ett förnärmat varnings"chirrp!" är det alltid Prim.Förstår inte hur du ser skillnad på dem. De ser ut att vara olika stora, eller har du bättre kännetecken (ber om ursäkt om jag "svär i kyrkan", såklart en mamma ser skillnad på sina barn ;-))
Aww! Dom är så söta!Jag vet att det bara är ett kort hopp, men man måste ju börja någonstans.
Visst är de! Det är så roligt att se alla gästerna vara förtjusta i dem också, trots att de inte är gula ännu. Idag frågade en familj om de fick träffa dem så vår duty manager tog med dem backstage. Jag var tyvärr inte där, i så fall hade jag öppnat dörren så de fick mata.Aww! Dom är så söta!
Men eller hur! (inte alls biased ).De kan väl inte vara annat än populära så söta de är.
Jag längtar tills vi får se bilder på att de blivit gula
Naturligtvis kommer inte hela bröstet plötsligt bli gult, det där är bara fjutten av en brungul fjäder. Men ändå! Det är inte ett fjun i alla fall.