Gul häst!

Sv: Gul häst!

Quick Silver!! Världens bästa!! :)

Hade hand om en vit dam ett par år innan jag skaffade mig min egen totto, och hon var en riktig skitgris! Det är ju det bästa som finns att få gosa ner sig i boxen på nätterna och riktigt gnida in sig i allt som färgar en "vackert" brun och gul :smirk: :D Men med Quick Silver så var det inga som helst problem med att få henne kritvit och glänsande inför tävlingarna :D Kan verkligen rekommendera det, även om jag har för mig att det inte var helt billigt...
 
Sv: Gul häst!

Jag kan bara hålla med,Quick silver är överlägset..

Min IC-"dam",brukar ofta se ut så här..

puckan04.jpg


Och efter ett bad med Q.S så ser hon ut så här..

puckan6.jpg
 
Sv: Gul häst!

Oj, trodde först att du tagit kort på två olika hästar :eek:
Den ena har ju mycket mer vitt än den andra...
 
Sv: Gul häst!

Nyrelski skrev:
Är det så svårt att få bort så testa Quick Silver!
Det är verkligen helt super :bow:

För bäst effekt ska du skrubba mycket och sen låta det sitta kvar ett tag innan du tar bort. I svansen kan det behövas ett par tvättar om det är riktigt illa ;)

Finns på www.equinet.nu
hittar inte qs på den sidan...:cry: :confused:
 

Liknande trådar

Hästvård Min ena häst har fått en sårskada och fått Metacam utskrivet av veterinär. Hon har gått på det någon gång tidigare, och det är alltid...
2
Svar
21
· Visningar
2 523
Hästvård Jag har en häst med fyra vita strumpor och rosa hud därunder. Har under de senaste åren drabbats av olika grad av mugg/rasp under senare...
Svar
8
· Visningar
810
Senast: Fiorano
·
Hästvård Vår häst har fått diagnos remodellering (typ pålagringar) i SI-leden och kristaller i disken mellan sista ryggkotan och första ländkotan...
Svar
1
· Visningar
662
Senast: Ajda
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
5 976
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp