grumligt urin

Status
Stängd för vidare inlägg.
B

Blixtra

Jag tycker att urinet ser grumligare ut nu en när jag inte är gravid. Är det okej, blir det så eller ska jag misstänka ngt.? Har inte ont, det svider inte när jag kissar allt det är som vanligt.

Sv: grumligt urin

Det behöver inte vara något fel men prata med BM om du kan lämna in och be dem kolla så att du inte har en urinvägsinfektion, jag kände inte heller av något men hade en ialla fall som jag fick medicin mot. Det är väldigt vanligt att man drabbas när man är gravid.

Sv: grumligt urin

Jag är också gravid och mitt urin är grumligt och väldigt mörkt....Så det kanske är normalt.... :confused:

HAr inte heller ont eller så...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 280
Småbarn Kan det bli så? Sonens kindtänder började bryta igenom i april. En utav dem ser ut att vara helt igenom, de övriga tre tycker jag ser...
Svar
2
· Visningar
744
Senast: trazel
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 811
Senast: Anonymisten
·
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
26
· Visningar
2 863
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Uppsittningspall?!