GRS Horse Festival 20-23 April, vilka ska dit?

B

BeastieBabe

Vilka Bukare ska dit å hopptävla eller vara med som skötare? Det skulle vara kul att veta så man vet vilka man ska hejja extra mycket på (förutom hemmaryttarna då) ;)

Sv: GRS Horse Festival 20-23 April, vilka ska dit?

jag hade velat åka men klasserna stämde inte riktigt för mej. får träna mer o komma igen nästa år då ja kan rida 130.
tävlar 110-120 nu.

okai.. får starta en tråd nästa år också så man kanske får träffa lite tävlande bukefalister :D

*puttar lite och hoppas att folk vet om dom ska dit nu eller inte*

imorgon börjar det!

Jag ska inte dit...åker ner till Göteborg precis då =(
Men min bästa kompis åker dit och ska tävla. Hon rider Cacaja 8 =)
pluss några andrafrån Umetrakten

Heja mycket på min vän Hickey från mig, han kommer att få slita, han har ca 10 hästar med.

jo han har juh en del tottar med sej. är barndomskompis med carro jag..

Jag var där idag.
Medryttarhästen skulle starta i första klassen och sen var jag funktionär i 1,40.

Zlatan: Hickey såg lite trött ut, han låg på läktaren och vilade sig medan vi byggde om banan mellan klasserna :D Slitigt att ha med ett helt stall!

Senast ändrad:

varför tror jag att han var sliten av andra orsaker än att ha ett helt stall med sig :D

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 090
Senast: Bison
·
Hoppning Background för jämförelse: Jag brukade träna hoppning för MÅNGA år sedan. Det var fredag kväll. Det var en ponny grupp innan oss och vi...
2
Svar
27
· Visningar
4 404
Senast: Ullmerkott
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
25 966
Senast: Capel
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok (Ursäktar extremt rörigt inlägg) .... Vet inte vad som hände nyss. Var på ett studentevent (Gasque) nu under kvällen, och kom hem för...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
11 682
Senast: Killaloe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar