Grrrr! Det går inte att...

alice

Trådstartare
...skriva långa PM eller långa inlägg längre. För när man väl har skrivit klart och ska förhandsgranska/skicka iväg, ja då är man plötsligt utloggad. :mad: Och allt man skrivit har försvunnit! :cry: En lösning är ju att skriva i ett ordbehandlingsprogram och sedan klistra in det i buke....men det ska man väl inte behöva??? :confused:

//Alice

Sv: Grrrr! Det går inte att...

Man kan fylla i "Kom Ihåg Mig" när man loggat in, men då MÅSTE man komma ihåg att logga ut innan man går ifrån datorn...

Jag är "sparad" på hemmadatorn, men inte på jobbet. Därför skriver jag helst inget långt, varken PM eller inlägg från jobbet.

pinky skrev:
Man kan fylla i "Kom Ihåg Mig" när man loggat in, men då MÅSTE man komma ihåg att logga ut innan man går ifrån datorn...

Jag är "sparad" på hemmadatorn, men inte på jobbet. Därför skriver jag helst inget långt, varken PM eller inlägg från jobbet.

njä för man blir inte så poppis om man säger till chefen att "ursäkta mej jag måste bara logga ur ett diskussionsforum"... :D

Nä, jag kan nog hålla med om att inloggningstiden är för kort. Surfar också på jobbet (ssscchhh), och vill inte använda kom-ihåg-mig-funktionen här. Ofta loggar jag in, och så blir jag tvungen att jobba en stund :eek: , och så är man utloggad och alla inlägg blir markerade som lästa. Det är lite irriterande.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 550
Senast: Tilly_85
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 640
Senast: Freazer
·
Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
2 407
  • Artikel Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
3 361
Senast: Yeah but
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar