Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har läst här på forumet om att det i vissa fall, om det redan är analyserat map energi och protein, går att ringa analysföretaget och få mineralanalys gjord. De kan ha kvar av det inskickade provet.
Jag gjorde det i höstas, då höbonden redan tagit analys på MJ och smrp. Tog dock nytt prov och skickade in, (eftersom de inte hade det gamla kvar,) plus blanketten då där jag förtydligade att det bara var mineralerna jag var intresserad av, eftersom jag redan kände till de andra värdena.
Det var inga problem alls, de ringde dock upp för att försäkra sig om att jag hade skrivit rätt på blanketten Kostade något mindre än en vanlig analys.
Foder & Strö
Suck, nu är vi där igen. Efter att ha varit helt bra i magen hela sommaren och inte stått emot det minsta i ridningen så börjas det igen...
Hästmänniskan Ponnysar är ofta fräscha långt upp i åldern och är eftertraktade även då på ett annat sätt än storhästar. 50-80 skulle jag säga att du...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.