Grövelsjön utflyktsspår (skidor)

Philosophia

Trådstartare
Vi ska till Grövelsjön i jul och jag funderar lite på utflyktsspåren. Vilka slags skidor lämpar sig bäst? Är det vanliga längdskidor eller är det turskidor? Funkar båda sorterna?

Mvh/Förstagångenifjällenvintertid

Vi ska till Grövelsjön i jul och jag funderar lite på utflyktsspåren. Vilka slags skidor lämpar sig bäst? Är det vanliga längdskidor eller är det turskidor? Funkar båda sorterna?

Mvh/Förstagångenifjällenvintertid
Längdskidor. De har superfina längdspår som prepareras dagligen. Turskidor är väl för breda för längdspår så det skulle jag inte valt. Möjligtvis att ni har med er både och.

Längdskidor. De har superfina längdspår som prepareras dagligen. Turskidor är väl för breda för längdspår så det skulle jag inte valt. Möjligtvis att ni har med er både och.

Tack! :) Det var lite det jag funderade över - om utflyktsspåren är preppade för klassiska längdskidor med tanke på att man får åka med pulka och ha hundar där.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 192
Senast: Soapbubble
·
Kropp & Själ Ok, mycket TMI, men jag ska göra en Gastro/Koloskopi-propofol den 14 och ska laxera innan för att tömma tarmen. Har lite panik över att... 2 3
Svar
50
· Visningar
2 351
Senast: Rosett
·
R
Kropp & Själ Jag har en fobi, som jag levt med mer eller mindre så länge jag kan minnas. Det är något jag är van vid att leva med, och som jag nog... 2
Svar
26
· Visningar
2 020
Senast: warg
·
Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
13
· Visningar
1 081
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka