gröntkort?

Buck

Trådstartare
liten fundering, är det bara målsmans gröntkort som ett barn utan gröntkort kan tävla på?

eller kan t ex min kusin som är 13 år och inte tagit gröntkort än starta på mitt gröna kort?

blev lite förvirrad då jag googlat och folk säger lite olika.

Hon kan tävla på ditt gröna kort om du är med och ansvarar för henne. Om det nu inte har ändrats senaste två åren.

Hon kan tävla på ditt gröna kort om du är med och ansvarar för henne. Om det nu inte har ändrats senaste två åren.
tycker att det står målsman på de flesta andra ställen men samtidigt så är det ju många som tävlar på sin tränares vad jag hört. är ju inte allas om har turen med föräldrar som tar gröntkort för sitt barns skull.

Enligt vad jag fick lära mig på grönkurs kursen förra året så för hon tävla på ditt. Men du har ansvaret över henne och inte hennes föräldrar om du förstår ;) Du ansvarar ju för att hon kan och håller sig till reglerna och uppför sig.

Liknande trådar

Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
534
Senast: MiniLi
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 922
Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
10
· Visningar
647
Senast: movi
·
Hundavel & Ras Jag sitter och gottar mig i allt som är hund tillsammans med en vän som också planerar valp inom kort. I min familj har planerna...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 974

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpcykel
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat