Grönt Kort

F

froggy

Vart kan man kolla vart grönt kort kurser håller hus. Jag letar efter kurser i Dalarna. Jag har kollat på hemsidor på ridskolor, men det står inte på någon.

Sv: Grönt Kort

Eller så ringer du till intilliggande ridskolor och frågar om de vet av någon grönt kort kurs i närheten.

Ja, det är nog det bästa. Jag tror nog att så gott som alla ridklubbar har sådana här kurser med jämna mellanrum. Nu är ju visserligen tävlingssäsongen redan igång för fullt så kursen kanske inte går förrän framåt hösten/vintern/våren? Men det är säkert olika...

ta kontakt med ridklubbarna i området. du måste ju ändå vara medlem i en klubb för att få det gröna kortet.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 245
Senast: Äpplet.
·
Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
1 115
Senast: Emro
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 108
Senast: Lavinia
·
Utrustning Jag skulle så gärna vilja ha ett eget hästsläp. Problemet har varit att jag bara har B-kort och ingen bil som kan dra. Nu står jag dock...
2
Svar
20
· Visningar
958
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar