Grönt Kort??

L

Lillajag88

Hur ska man göra om man vill tävla nu i vår men man har inte grönt kort, och klubben vill inte ha sån kurs??När jag skulle göra mitt fick vi tjata jättelänge på klubben, och nu ska min lillsyster göra det, och föst sa dom i vår(förra året) sen i höstas, och nu har dom ändrat det till i vår.. Hur ska man göra?

Kan man göra det på annat sätt?

Sv: Grönt Kort??

Men måste man inte vara medlem i klubben som har kusrsen?

Sv: Grönt Kort??

Det är nog upp till klubben som anordnar om dom vill att man ska vara medlem för att få delta eller inte men på de flesta ställen tror jag inte att man behöver det. Kolla i telefonkatalogen och ring runt och kolla !

Liknande trådar

Tävling Jag satt (muttrandes) och betalade in avgifterna för att kunna tävla igår… Medlemsavgift, meetinglicens, hästlicens… Det blir definitivt...
2
Svar
39
· Visningar
1 019
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
852
Senast: Bison
·
Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
547
Senast: Twihard
·
Hundträning Hej, Som vissa kanske läst innan har jag en 10 månaders ESS Jag behöver lite tips och råd kring just nosaktivering. Jag skulle hemskt...
Svar
11
· Visningar
884

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Tik som "luktar gott"
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar