Grönt kort

AmigaAndalusier

Trådstartare
Hej

Kom på det att när det gäller tävlingsdicipliner som tex dressyr o hoppning måste man ju ha grönt kort för att få tävla

Men hur är det inom islandshästvärlden och tävla i gångartsridning, krävs grönt kort även här??

Hej

Kom på det att när det gäller tävlingsdicipliner som tex dressyr o hoppning måste man ju ha grönt kort för att få tävla

Men hur är det inom islandshästvärlden och tävla i gångartsridning, krävs grönt kort även här??

Nej, det gör det inte. Det krävs ingenting för att tävla inofficiellt, och licens som köps för att tävla officiellt.

Liknande trådar

Dressyr Nu är jag och hästen anmälda till vår alldeles första tävling tillsammans! Hästen har aldrig tävlat och jag har inte tävlat sen 2007! I...
Svar
7
· Visningar
899
Senast: fio
·
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 427
Senast: Mirtai
·
Dressyr Sidotanke från AH-tråden så skapar egen tråd! Vad skulle ni vilja att domare gjorde annorlunda? Vad skulle vara med i utbildningen... 14 15 16
Svar
304
· Visningar
21 483
Senast: Badger
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
537
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka