Grönt kort för fälttävlan

Ämelie

Trådstartare
Hur tar man det? är det som att ta för hopp/dressyr? måste man skriva prov igen eller behöver man bara göra något ridprov?

:bow: :bow: :bow: :bow:

Sv: Grönt kort för fälttävlan

man tar det för en auktoriserad fälttävlanstränare.

det är en skriftlig del, som till vanligt grönt kort
och ett ridprov, med terränghinder, temporidning mm

Ok tack, vart kan man hitta nåt ställe att ta det på?? Finns ju typ inge fälttävlat här uppe :(

Jag tänkte ta fälttävlanskortet i vår... men har samma problem: det är en bit till närmsta terrängbana.
Som tur är så är min tränare och granne fälttävlansryttare så hon skall hjälpa mig med träningen och så skall jag få göra provet för ngn gammal tränare hon hade... :bow: :D

De tävlingarna som är högst upp är väl de i Värmland, Trossnäs bla. Vad jag vet iaf. Vad det gäller banor högre upp har jag ingen koll. Men du kanske kan åka ner på nått typ av läger och ta det?

jag tror att de har haft tävlingar i östersund. Annars är väl Bollnäs det längsta norrut jag varit..

Man måste åka långt till alla tävlingar om man bor så högt upp?!

Liknande trådar

Dressyr Sidotanke från AH-tråden så skapar egen tråd! Vad skulle ni vilja att domare gjorde annorlunda? Vad skulle vara med i utbildningen...
14 15 16
Svar
304
· Visningar
20 558
Senast: Badger
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 438
Senast: Grazing
·
Hemmet Ni med erfarenhet av att hyra ut hus - hur vågar man egentligen kasta sig in i leken och hur ska man förbereda sig? Vi håller mentalt...
2
Svar
38
· Visningar
2 900
Senast: Tiffany
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 174
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar