annie_cool

Trådstartare
vad är bäst att ge? är 30 ml för mkt ? hästen är vid fråga en arabsto på 4år dräcktig fölar i juli. rids några dagar i vacken bara i skritt.

Sv: groddolja

Jag hänger inte med alls nu.. Ett dräktigt sto kan behöva massor av saker, tex extra selen sista tre månaderna, lucern osv. Groddolja vet jag inte varför du skulle ge, det bästa är att gå efter hästens behov och titta hur den mår. Vissa raser/hästar klarar att gå på bara hö om det är av god kvalite med bra värden, andra behöver mer sista månaderna för att inte falla ur. Men det verkar inte finnas någon häst eller. Jag får inte kläm på vad det är som är fel här, men något är det ju..

hästen i fråga är ewtt arabiskt fullblod. hon är snäll att sköta om rida med mera. hon älskar att bli ompysslad. hon får en bnr foder stat. kan ta bort groddoljan.

*kl*

Länken fixad:

30054804.jpg

Hoppas annie_cool själv har tagit bilden för man får inte stjäla andras.

Har du flera hästar?
Är bara nyfiken, för du hade väl ett ponnysto också med arabiskt fullblod som pappa?

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har en islänningsvalack på dryga året. Har inte haft islänning tidigare. Skulle behöva hjälp med lämplig foderstat till honom...
2
Svar
28
· Visningar
1 541
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Jag har en gammal ponny, 26 år, som har börjat få lite svårt att tugga hö (Duktig hästtandläkare har undersökt och bedömt.). Hon blev...
Svar
18
· Visningar
1 153
Foder & Strö Jag kommer snart ha min första omgång med åringar och funderar därmed på hur jag bäst ska ta hand om dem, främst fodret. De får...
Svar
8
· Visningar
524
Senast: Sryoqwe
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 784

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?
  • Hålvägg
  • DIY hästvård