Gripsholms lakan?

Niyama

Trådstartare
Nån som har? Jag har hittat ett garnfärgat påslakanset i 100% bomull som är såå fint. Vill ha! Men jag måste beställa det och undrar om någon har dessa, då jag inte vill ha Ikea-tunna lakan och de får inte var stickiga eller läskiga på nåt sätt. När jag googlade fick jag upp en jättegammal tråd på nåt forum där nån skrev att de var stickiga :nailbiting: men det var ju dels flera år sedan och dels en enda persons åsikt. Jag har liksom inga jättekrav, mina andra lakan är från Hemtex.

Sv: Gripsholms lakan?

Jag har nästan bara lakan från Gripsholm och det är oftast mina favoriter.

Hittils tycker jag att jag fått mycket för pengarna då kvalitén är betydligt bättre än tex Ikea.

Jag tyckte de jag hade var hårda. Men det borde finnas olika kvalitet och de jag hade kostade bara typ 100 spänn.

Hm, kunde ni inte varit eniga om att Gripsholms lakan är fantastiska? ;) De jag kollat på kostar 400:- så det är inte billigast tänkbara i alla fall. Tror jag chansar. Tack för era svar!

Dom jag har känt på (har bara ett örngott, det hände något med resten under en ullaredsresa:D ) är sträva och rätt tjocka i tyget.

Liknande trådar

Hemmet Hur svårt kan det vara? Har googlat till förbannelse men det heter massa konstiga saker (t.o.m. bomull heter massa olika saker?!), är...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 143
Senast: MiaMia
·
Foder & Strö Jag vet inte hur jag ska göra med min gamling, han är 25 år och vi har honom som sällskapshäst och nån tur i skogen då o då. Han...
2
Svar
33
· Visningar
3 191
Senast: Glimris
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar