Septicemia

Trådstartare
OBS!I-landsvarning!OBS!

Inhandlade min andra grimma från Finn Tack igår :) den första åkte med lillpållen när han såldes.
Men är det bara jag bland alla ryttare som tycker att de är mycket snyggare än "vanliga" grimmor?
Nej, jag har aldrig hållit på med trav och nej jag är inte speciellt travintresserad men jag tycker att just finn tack's grimmor är bland de snyggare som finns ute på hätmarknaden.

Har du något favvomärke när det gäller grimmor?

Är det förresten någon som vet vad man får betala för deras grimmor i andra affärer än Börjes? (Där tar de 125.- för originalet)

Sv: Grimmor

beror ju på var på royals hästshop i skellefteå köpte jag grimma + grimmskaft fö 150:-

Jag gillar också walshgrimmorna. :) Har en i läder till minpålle och den är av mkt god kvalitet! Kommer nog att inhandla de som är tvåfärgade i nylon med läder i nacke och nosrem när det blir dags!

Dessa från Eskadron, med och utan ludd är mina absoluta favoriter.
premiumhalfter2480_462.jpg

På plats nr två kommer Horsewares grimmor.
DHRH00.jpg

Bucas och Eskadron, fast läder är i regel snyggare.

Nej, jag har inget favoritmärke.
Men jag gillar lädergrimmor som sitter bra på hästen.

Immer

Jag för min del är helt såld på Aerborns grimmor... De är blad de finaste grimmorna som finns, även om de väger hur mycket som helst tyvärr :( Men Bucas är också en favorit.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
644
Senast: cowgirl81
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 366
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det här med att prioritera, hur gör man när saker som jag vill eller behöver göra är lika viktiga/oviktiga? Jag vet faktiskt inte. Jag...
Svar
10
· Visningar
2 012
Hästhantering Jag har lite problem med min shetlandsponny. Han är sex år gammal, har varit hos mig ett drygt halvår, och har innan dess enbart varit...
Svar
17
· Visningar
2 515
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka