Grillbänktips!

M

Muehh

Hej!
Håller på att göra en uteplats vid vårt hus och har en grillring på plats. Skulle behöva lite tips på hur man snyggt och helst enkelt kan göra bänkar runt om. Har tänkt mig 2-3 bänkar. Sätter in en bild, tänkter rensa upp mossa på berget runt om men behålla en del gräs. Lutar lite så man kan måsta bulta fast dom, men det gör ju inget!
090204%2B261.jpg

Sv: Grillbänktips!

Ganska obegripligt inlägg. Men det där med bänk förstod jag, kolla på beijers hemsida, där finns byggbeskrivningar för det mesta. Säkert bänkar också.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
419
Senast: Unafraid
·
Trädgård & Växter Någon som har en aning om vad för ägg det här är? De är ”utomhus” (på en physalisplanta på inglasad altan, men som dagtid är öppen vid...
Svar
0
· Visningar
266
Senast: Hedinn
·
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 808
Senast: LadySara
·
Hemmet Hej Jag vill göra om ett hörn av min lägenhet till en läshörna, eller reading nook som det också heter. :) Jag känner att jag vill göra...
Svar
17
· Visningar
1 026
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka