Greveritten,Simlångsritten ngn??

Sv: Greveritten,Simlångsritten ngn??

Jo, det har det..typ..alltid varit. Men nu är det väl viktigare än nånsin. Plus att man skickar in hela equipe-/resultatlistan att läggas ut på info så att även de lokala klassernas resultat går att se. Även de där filerna där puls och tiden mellan ank- och intid i alla grindar står med, kan sändas att publiceras som info.

Sv: Greveritten,Simlångsritten ngn??

Då får det väl från och med nu anses som viktigt att alla arrangörer sänder in alla resultat till SRF?

Jag menade just ALLA resultat, även från CR och hela baletten.
Inte bara vissa resultat från alla tävlingar.

(har just upptäckt att jag atomatiskt utgår ifrån att folk kan fatta vad jag tänker när jag skriver)

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag är lite hjälplös och vet varken in eller ut hur jag ska göra... Har en 12 årig valack som jag tävlat i hoppning med upp...
2 3
Svar
52
· Visningar
12 177
Senast: liiinnea
·
Träning Jag skulle vilja ha lite råd och inspiration. Jag har en häst som endast gått i hagen och promenader de senaste tre åren pga. diverse...
Svar
3
· Visningar
1 048
Distans Jag är nyfiken på testa distans i år:). Hur pass tufft är en clear round på 50 km? Har en Lusitano med god kondition och mkt...
Svar
3
· Visningar
2 677
Senast: emptyrings
·
Ridning Har en underbar arabvalack (8 år) som jag haft i drygt 1,5 år nu. Han är världens snällaste i hantering, fin att rida i paddocken och...
2
Svar
34
· Visningar
4 800
Senast: RonjaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar