Grevagården.

Sv: Grevagården.

Jag kommer säkert se och träffa massa bukefalister, men inte känna igen er. Jag får väl ha på mig något udda så att ni känner igen mig iallafall, skrikorange byxor och limegrön tröja. haha :D

program finns på rha's hemsida. Jag ska vara där hela helgen!! älskar westerntävlingar! Ska dock inte tävla själv, kusen är för grön.. Men vänta bara! Till hösten blir det totalutklassning!! (nästan iallafall):banana: :banana:

Ja jag vet VART det är, jag har varit där som hästskötare ett par ggr på just westerntävling (Harvest) :D
Men jag menade vad det var för tävling, vilka grenar, är det SQHA eller något annat.

Kolla på RHA:s hemsida, där står allt om tävlingen... Det är en öppen tävling, där det inte finns några krav på föreningstillhörighet, inga tävlingslicenser och inga hästlicenser. Jag tror att det mest är boskapsgrenar, men förmodligen lite annat också! :)

Är det nån som vet vad för utställare som ska dit? Står på hemsidan att det är ett 10tal men inte vilka.
Mvh linda

Ja visst är det billigt o bra :) Väntar med spänning på morgon dagen.. för jag ska inte missa barrel racingen :D

Rebeccah skrev:
Jag tycker att det priset är väldigt billigt, bara att acka och se glad ut :)

Måste jobba i helgen så det finns inte chans för mig att åka dit, men snälla heja på Jenny H i kosseklasserna, hon tål en rejäl hejarklack. :banana:

Okej, jag ska skrika så jag blir hes! :) Hoppas jag inte skrämmer hästen bara, hehe..

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Det är 34 år sedan dressyr-SM arrangerades på Grevagården senast. Till helgen ska medaljörer i fem ålderskategorier samt paradressyr koras.
Svar
0
· Visningar
151
Senast: Gunnar
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 598
Senast: Nepenthe
·
Mat Jag ska snart till Stockholm och vill gå på en trevlig sushirestaurang med min dotter, gärna på Söder, men annars centralt i alla fall...
Svar
2
· Visningar
245
Senast: Mabuse
·
Skola & Jobb Om ni ska förbereda en presentation, föreläsning el dyl och ska göra tex en power point, ungefär hur lång tid behöver ni? Tidsmässigt...
2
Svar
23
· Visningar
1 120
Senast: Anna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar